Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony internetowej Komendy Powiatowej Policji w Malborku

Komenda Powiatowa Policji w Malborku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego http://www.malbork.policja.gov.pl/ 

Data publikacji strony internetowej: 2018-06-21.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2020-09-23.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  •     pochodzą z różnych źródeł,
  •     opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  •     opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

W przypadku potrzeby komunikacji w jednej z trzech form: polski język migowy (PJM), system językowo-migowy (SJM), sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN), prosimy o przesłanie wiadomości na adres: komenda.malbork@gd.policja.gov.pl w celu ustalenia terminu i miejsca spotkania, podczas którego odbędzie się komunikacja w języku migowym.

Oświadczenie sporządzono dnia 2020-09-23.

Data ostatniego przeglądu Deklaracji: 2024-03-28

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe.

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z koordynatorem ds. dostępności - Panią Patrycją Sudenis-Szafoni z Komendy Powiatowej Policji w Malborku pod adresem mailowym komenda.malbork@gd.policja.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 47 74 22803. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna.

Siedziba Komendy Powiatowej Policji w Malborku, ul. Ch. de Gaulle'a 3, 82-200 Malbork

Obiekt częściowo spełnia warunki dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez zapewnienie alternatywnych rozwiązań.

Obiekt zapewnia całodobową obsługę służby dyżurnej na stanowisku kierowania.

Na parkingu przed budynkiem jednostki Policji przy ul. Gen. de Gaulle’a 3 znajdują się dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością, oznaczone znakami pionowymi i poziomymi. W celu umożliwienia wejścia dla osób z niepełnosprawnościami do budynku KPP w Malborku, przy wejściu głównym, od strony ul. Gen. de Gaulle’a, znajduje się dźwig platformowy umożliwiający wjazd do budynku wraz z dzwonkiem przyzywowym do powiadomienia operatora windy. Przed schodami wejściowymi znajdują się żółte płyty integracyjne, krawędzie schodów oznaczone są żółto-czarną taśmą ostrzegawczą. Wejście wyposażone jest w drzwi jednoskrzydłowe umożliwiające dostęp dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Z korytarza dostęp na wózku inwalidzkim jest do połowy pomieszczeń ze względu na występujące dodatkowe schody w ciągu komunikacyjnym. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. Na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób z ze szczególnymi potrzebami, na pozostałych piętrach znajdują się toalety ogólnodostępne, wspólne dla pracowników i interesantów, nieprzystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. Budynek nie jest wyposażony w dźwig osobowy. Dostęp na poszczególne kondygnacje możliwy jest jedynie po schodach. Interesanci po terenie budynku poruszają się wyłącznie w obecności funkcjonariusza lub pracownika policji.

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Siedziba Komisariatu Policji w Nowym Stawie ul. Bema 6, 82-230 Nowy Staw

Obiekt nie spełnia warunków dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Obiekt posiada jedno czynne wejście. Dostęp do poczekalni dla interesantów wymaga pokonania jednego stopnia i drzwi. Interesanci odbierani są z poczekalni i poruszają się po terenie komisariatu w obecności funkcjonariusza lub pracownika policji. W budynku znajduje się toaleta, wspólna dla pracowników i interesantów, która nie jest przystosowana dla osób ze szcególnymi potrzebami. Budynek nie jest wyposażony w dźwig osobowy. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. Na parkingu wewnętrznym i przed wejściem głównym nie ma miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Siedziba Posterunku Policji w Starym Polu ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole

Obiekt częściowo spełnia warunki dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez zapewnienie alternatywnych rozwiązań.

Do wejścia głównego budynku prowadzi rampa umożliwiająca wjazd wózkiem inwalidzkim. Wejście główne do obiektu prowadzi bezpośrednio na kondygnację parteru. Interesanci odbierani są z poczekalni i poruszają się po terenie posterunku w obecności funkcjonariusza lub pracownika policji. W budynku znajduje się toaleta, wspólna dla pracowników i interesantów, która nie jest przystosowana dla osób ze szcególnymi potrzebami. Budynek nie jest wyposażony w dźwig osobowy. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. Na parkingu wewnętrznym i przed wejściem głównym nie ma miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Połączenie z Policją za pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest możliwe poprzez połączenie wideo przez internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi.

Osoba odpowiedzialna za wdrażanie i koordynację realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.1062) w Komendzie Powiatowej Policji w Malborku:

  • inspektor Zespołu Wspomagającego Agnieszka Skolimowska
  • Telefon: 47 74 22 841
  • E-mail: agnieszka.skolimowska@gd.policja.gov.p

 

 

Powrót na górę strony